-
ÚDRŽBA A OPRAVY -
ZÁRUKA A POZÁRUČNÉ SLUŽBY -
SERVIS -
PRÍSLUŠENSTVO
Objednávka do servisu Honda
Autorizovaný servis a pravidelná údržba
Pravidelná údržba je nutná pre zachovanie dlhej životnosti a spoľahlivosti Vášho vozidla Honda. Pravidelnou údržbou vozidla môžete docieliť i zníženie celkových nákladov na servis a opravy vozidla. Preto zaistite, aby vozidlo bolo pristavené k autorizovanému dílerovi Honda pre vykonanie predpísaných servisných prác podľa štandardov, keď dosiahnete počet najedených kilometrov alebo doby predpísanej v pláne údržby.
V žiadnom prípade by nemala táto doba prekročiť 12 mesiacov. Pri každej servisnej prehliadke vozidla odovzdajte spolu s vozidlom autorizovanému dílerovi Honda servisnú knižku. Váš autorizovaný díler Honda vykoná práce podľa plánu údržby Honda a zaznamená ich do servisnej knižky. Spoločnosť Honda odporúča, aby všetky predpísané údržbové práce v záručnej dobe boli vykonané autorizovaným dílerom Honda. Údržba a opravy vykonávané neautorizovanou opravovňou môžu mať vplyv na platnosť záruky a nepriaznivo ovplyvniť predajnú cenu Vášho vozidla.
Spoločnosť CAMEA car, a.s. v prípade poistných událostí je zmluvným servisom pre poisťovne:
ALLIANZ Slovenská poisťovňa,
AXA,
ČSOB poisťovňa
GENERALI poisťovňa,
Kooperativa a.s., Komunálna poisťovňa, a.s. , vienna insurance group
Na likvidácii poistných udalostí spolupracujeme i s poisťovňami:
- GROUPama a.s.
- Uniqa poisťovňa, a.s.
- QBE poisťovňa
Aktualizácie navigácií HONDA
https://honda.garmin.com/honda/site
Proces aktualizácie navigácie bude vyžadovať, aby ste prešli do svojho auta, k počítaču a opäť do svojho auta, kde proces dokončíte. Poznámka: Aktualizácie navigácie môže vykonať aj váš predajca automobilov Honda.
Na vykonanie aktualizácie budete potrebovať:
• 16 GB USB kľúč
• Vysokorýchlostné pripojenie na internet
• Asi 4 hodiny času